Film

Jag tror att det var i våras, eller om det kan ha varit nu i höst, när jag var på trendseminarium med Svenska Moderådet och de pratade om den här filmen, The September Issue. Den handlar om Anna Vintour och framtagandet av septembernumret av Vouge. I morgon visar dom den på vår skola, Textilhögskolan, så jag tänkte att jag skulle se den då! Hoppas att den är bra!



When I was at a trend seminare with the Swedish fashion council in the spring, or maybe this fall, they spoke about this film called September Issue. It's about Anna Vintour and the release of the Vouge issue for September. They will show that movie tomorrow at our school, the swedish school of textiles. I hope it's good!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jo tack det är bara bra med mig. Underbart med massa snö,hoppas det får ligga kvar ett tag nu! Kram /M

2009-12-15 @ 22:27:33
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: h a i d i s -

SV: Tack för att du deltar ;) nu är det bara att hålla tummar och tår för att du ska vara en av finalisterna på fredag :D

kram! ♥

2009-12-15 @ 23:17:26
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0