Brr.. Så kallt!

Nu har jag äntligen jullov!!!! Åh vad jag har längtat efter det här! Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle komma ut ur den där redovisningssalen! Gick in i tron om att vi skulle redovisa nästan i början men vi fick redovisa sist! Och eftersom den här kursen är en himla kackelstuga så skulle alla dra över typ en kvart på varje presentation! Sjukt illa! Jag hade bestämt med tyska Maria att vi skulle ses på hejdå fika och jag skrev att jag trodde att jag skulle vara klar typ vid tre - halv fyra. Men kvart i sex tror jag klockan hann bli innan jag träffade henne.. stackars människa, hon fick springa runt på stan och vänta! Men det var skönt å få säga hej då till henne innan hon åker tillbaka till Tyskland!
Nu är det dags för mig att packa och imorn bär det av till älskade Stockholm! :)

gdarguad.net
Felt like this when walking home from school today!

Winterbreak - AT LAST! Never thought that we would be finished with our presentations today! Went in there thinking that we would be one of the first groups to present our work but we got to do it last of all. Have decided with my friend Maria that I would meet her for a fika after the presentation and she had to walk around in the cold weather alone the entire afternoon waiting for me to finish! But it was really nice to see her before she's moving back to Germany!
Now it's time for me to pack my stuff and tomorrow it's of to STOCKHOLM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0