Aoao min mage

Idag är en riktigt seg dag! Tänkte att jag skulle ta mig sovmorgon och sova kanske till klockan tio.. Men nu vaknade jag upp för ett tag sen, kollade på klockan och upptäckte att den var 12.20!!
För att förvärra allt det rubbade så åt jag gårdagens schweizerchoklad till frukost.. Så nu har jag jätteont i magen! Borde kanske gå ut och gå för att få lite ordning på saker och ting! Eller iallafall känna att jag startat dagen!
I eftermiddag..ja om några timmar.. så ska vi börja med köttbullebak och janssonsfrestelse minus ansjovis!



Woke up 12.20 today! I'd planned on sleeping long this morning and wake up maybe at ten but I guess I was a bit more tired than that! When I'd woken up I ate some of the chocolate I bought yesterday so now my stomach aches like crazy! Think I have to go out for a walk or something to get this day started and not just sit here and hang.. In a couple of hours we're gonna start with the meatballs and the potatoes au gratin.

Yesterday I made ponytails while watching NCIS and tried to look like Abby.
No greater success though, just felt like a kid..
 
Igår flummade jag tilll det när jag kollade på NCIS och försökte likna Abby. Eftersom min lugg är för lång och håret för ljust och jag inte är så särskilt lik henne i övrigt så blev det inte så lyckat. Kände mig mest som ett barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0